Експресен сервиз
Ауто Бавария Запад

Експресен сервиз Ауто Бавария Запад Ви позволява да планирате ежедневието си прецизно, защото ние от Ауто Бавария ценим Вашето време и заетост. Благодарение на поддържаната постоянна наличност от резервни части и консумативи, нашите опитни BMW специалисти ще могат да реагират своевременно и ще работят по Вашето превозно средство, изпълнявайки задачите си бързо, ефикасно и с изключителна прецизност, според стандартите за качество на BMW.

Експресен сервиз Ауто Бавария Запад гарантира, че сервизните услуги се изпълняват бързо и ефективно. Веднага след пристигането Ви в сервиза нашите сертифицирани механици ще извършат бърза проверка и обслужване на Вашия автомобил. Той ще бъде готов до 60 минути, като през това време ще имате възможност да се насладите на краткия си престой в салона за клиенти. Каквито и да са Вашите предпочитания, нашият персонал ще Ви помогне да се чувствате удобно.

В случай че не успеем да завършим работата по автомобила Ви до 60 минути, то обслужването ще бъде за наша сметка и безплатно за Вас.

Ние гарантираме, че Експресен сервиз Ауто Бавария Запад не прави компромис с качеството на извършените услуги.

КОИ СА СЕРВИЗНИТЕ УСЛУГИ ВКЛЮЧЕНИ В ЕКСПРЕСЕН СЕРВИЗ АУТО БАВАРИЯ ЗАПАД?

  • Смяна на двигателно масло и маслен филтър
  • Смяна на въздушен филтър
  • Смяна на микрофилтър
  • Смяна на спирачна течност
  • Смяна на предни накладки
  • Смяна на задни накладки
  • Смяна горивен филтър

КОИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ЕКСПРЕСЕН СЕРВИЗ АУТО БАВАРИЯ ЗАПАД?

  • С гарантираното време за обслужване Вие пестите време
  • Получавате ефективен оптимизиран сервизен процес
  • Планирате лесно обслужването на Вашия автомобил
  • Разбирате бързо за общото състояние на Вашето превозното средство
  • Получавате професионално обслужване и качествено извършване на сервизните услуги, при стриктно спазване на стандартите на BMW

КАКВИ СА УСЛОВИЯТА?

За да сме сигурни в прецизната и ефективна работа, която гарантираме, е необходимо:

  • Да запазите час за обслужване на Вашия автомобил поне един ден предварително
  • Да предоставите Вшия автомобил за ремонт в предварително уговорения час

Сервизните услуги не включват измиване на автомобила и възникнала в процеса на обслужване допълнителна или извънредна работа по автомобила. При необходимост от извършване на допълнителна работа ще Ви предложим удобен за Вас ден и час за извършване и или ако е възможно ще продължим незабавно работата. Времето за начало на обслужването започва да тече при предаване на сервизната поръчка от Сервизния консултант към Механика.

 

ЗАЯВЕТЕ ЧАС ЗА СЕРВИЗ

Чрез контактната форма по-долу моля резервирайте предварително предпочитания от Вас час за сервиз в Ауто Бавария Запад.

Адрес: ж.к. Люлин 10, бул. „Д-р Петър Дертлиев“ 42
ПК 47 1335, гр. София, България)

Данни за клиента





Данни на автомобила / мотоциклета





Необходим сервиз






Предпочитана дата и час за сервиз

Резервацията е валидна, само ако получите потвърждение по телефон или имейл.





Желаете ли мобилна услуга

*Задължителни полета

Моето съгласие за получаване на маркетинг съобщения

Бих желал да получавам маркетинг съобщения от Ауто Бавария ООД по e-mail, телефон или услуга за изпращане на съобщения и поща.
Съгласен съм Ауто Бавария ООД (със седалище и адрес на управление ул. „Бизнес парк София“ №5) да обработва и използва предоставените от мен лични данни (напр. данни за контакт и лични данни, като дата на раждане, вид на шофьорска книжка, хобита и интереси) с цел грижи за клиента и за избрани съобщения с информация за продукти и услуги на BMW Group, както и за маркетингови проучвания. Ауто Бавария ООД може също да предоставя тези данни на определени дъщерни дружества и / или дружества, свързани с Ауто Бавария ООД, които могат да използват моите данни и да се свързват с мен за целите, посочени по-горе. Актуализациите на данните могат да се споделят между посочените дъщерни дружества.

Предпочитан начин за контакт

Съгласен съм Ауто Бавария ООД да предоставя моите данни на „БМВ България“ ЕООД, с адрес на управление: България, София 1407, район Лозенец, ЕКСПО 2000, бул. „Никола Вапцаров“ № 55 (“BMW BG”) и БМВ България ЕООД да обработва и използва моите данни и да се свързва с мен за горепосочените цели. БМВ България ЕООД също може да предоставя тези данни на определени дъщерни дружества, както и на определени партньори по договори и сервизи (моят посочен предпочитан търговски представител, партньори при моята покупка на автомобил, сервиз или посещения за консултации или моят регионален партньор), които могат да използват моите данни и да се свързват с мен за целите, посочени по-горе. Актуализациите на данните могат да се споделят между посочените дъщерни дружества.

Освен това, бих желал да получавам персонализирани оферти за продукти и услуги на BMW Group, които са били идентифицирани от Ауто Бавария ООД и БМВ България ЕООД, въз основа на моите лични предпочитания и поведения, както и според моята употреба на продукти и услуги.
Съгласен съм личните ми данни да бъдат използвани за създаване на индивидуален клиентски профил чрез статистическа процедура. Благодарение на този профил, ще получавам маркетингови съобщения със съдържание, което се отнася до мен, например, персонализирани оферти от БМВ България ЕООД и определени дъщерни дружества, както и на определени партньори по договори и сервизи (моят посочен предпочитан търговски представител, партньори при моята покупка на автомобил, сервиз или посещения за консултации или моят регионален партньор). Също така съм съгласен моят клиентски профил бъде предоставян от БМВ България ЕООД на определени дъщерни дружества и партньорите по моя договор и сервизите за целите, посочени по-горе, и че тези дружества могат да се свързват с мен със съдържанието, което се отнася до мен. Там, където са налични, следните данни, предоставени от мен или генерирани в резултат от моето ползване на продукти или услуги на БМВ България ЕООД, определени дъщерни дружества и техните партньори по договори и сервизи, могат да бъдат инкорпорирани в разработването на профила: информация за контакт (като напр. име, адрес, e-mail адрес); допълнителна информация/предпочитания (като напр. предпочитан търговски представител, хобита); данни за идентификация (като напр. клиентски номер, номер на договор); клиентска история (като напр. получаване на оферти, данни за покупка на превозно средство, информация за търговски представител); данни за превозното средство (като напр. данни за ползването на BMW Connected app: километраж, обем на резервоара); данни от апликации / уебсайт-/-социални медии.

Искания за промяна относно декларацията за съгласие и за упражняване на право на оттегляне
Във всеки един момент мога да оттегля декларациите за съгласие с действие за в бъдеще. След пълно оттегляне на съгласието, моят клиентски профил повече няма да бъде обработван и повече няма да получавам маркетинг съобщения. Чрез посочените по-долу начини за контакт, имам възможност също да изисквам информация относно моите данни, съхранявани при Ауто Бавария ООД и/или БМВ България ЕООД, както и корекция, заличаване или блокиране на моите лични данни. Допълнителна информация относно обработването на моите лични данни и моите права могат да бъдат открити в политиката за поверителност, посочена тук.