Активно приемане на автомобил

СподелетеShare on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

ВАШАТА РАДОСТ ОТ ШОФИРАНЕТО Е НАША ГРИЖА.

За да сте сигурни, че Вашият автомобил винаги ще в отлично състояние, нашият екип от специалисти ще извърши подробен оглед на автомобила и ще получи най-доброто обслужване. Заедно с Вас ние ще проверим:

С услугата BMW Активно приемане на автомобила, предаването на Вашия ключ никога не е било по-приятно. Ключът съдържа най-важната информация. Вашият сервизен консултант ще анализира нужната информация от чипа на ключа и ще отдели внимание на конкретните изисквания.

Оглед на интериора.

• Запаметяване позицията на седалката на водача
• Изключване на радиото
• Състояние и работа на предните колани
• Осветление на интериора, контролното табло и отделенията за съхранение на вещи
• Работа на климатичната система (дезинфекция)
• Педали (шумове)
• Работа на съединителя
• Ниво на маслото чрез CBS (автомобили без масло измерителна щека)

• Повреди на стъклените повърхности
• Състояние на чистачките
• Повреди по боята и купето

• Чистота и повреди
• Нива на течностите
• Ниво на маслото чрез масло измерителната щека
• Течове

• Състояние и работа на задните колани
• Осветление на багажното пространство
• Наличност на секретен болт
• Аптечка (срок на годност)
• Светлоотразителна жилетка
• Резервни крушки

• Повреди по боята и купето
• Повреди по джантите и гумите
• Спирачки
• Амортисьорите за течове
• Окачване

• Спирачки
• Дълбочина на профила и износване на гумите
• Течове
• Оглед на предния и задния мост
• Оглед на изпускателната система
• Корозия и повреди по шасито
• Състояние на маншоните

BMW Active Service Auto Bavaria

ПРЕИМУЩЕСТВАТА ЗА ВАС.

Винаги сме се стремили да правим нещата по различен и по-добър начин – не само когато конструираме автомобили, но и когато обслужваме нашите клиенти. При записване на час ни информирайте дали ще се възползвате от услугата Активно приемане, за да можем да сме сигурни, че сервизният консултант и Вие ще имате достатъчно време да обсъдите всички въпроси.

Предлагаме безплатен оглед на автомобила, извършен от Сервизен консултант.

Ще направим подробен оглед на Вашия автомобил заедно с Вас.

Приемчикът ще обясни детайлно резултатите, за да разберете всички подробности и дали са необходими сервизни дейности по Вашия автомобил.

След направения преглед Вие решавате кои сервизни/ремонтни дейности да бъдат извършени.

При необходимост от допълнителна работа, ние ще се свържем с Вас за съгласуване.

 

 

 

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Лични данни

Съобщение


*Задължителни полета

Моето съгласие за получаване на маркетинг съобщения

Бих желал да получавам маркетинг съобщения от Ауто Бавария ООД по e-mail, телефон или услуга за изпращане на съобщения и поща.
Съгласен съм Ауто Бавария ООД (със седалище и адрес на управление ул. „Бизнес парк София“ №5) да обработва и използва предоставените от мен лични данни (напр. данни за контакт и лични данни, като дата на раждане, вид на шофьорска книжка, хобита и интереси) с цел грижи за клиента и за избрани съобщения с информация за продукти и услуги на BMW Group, както и за маркетингови проучвания. Ауто Бавария ООД може също да предоставя тези данни на определени дъщерни дружества и / или дружества, свързани с Ауто Бавария ООД, които могат да използват моите данни и да се свързват с мен за целите, посочени по-горе. Актуализациите на данните могат да се споделят между посочените дъщерни дружества.

Предпочитан начин за контакт

Съгласен съм Ауто Бавария ООД да предоставя моите данни на БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България (със седалище и адрес на управление бул. Никола Вапцаров 55, EXPO 2000) и БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България да обработва и използва моите данни и да се свързва с мен за горепосочените цели. БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България също може да предоставя тези данни на определени дъщерни дружества, както и на определени партньори по договори и сервизи (моят посочен предпочитан търговски представител, партньори при моята покупка на автомобил, сервиз или посещения за консултации или моят регионален партньор), които могат да използват моите данни и да се свързват с мен за целите, посочени по-горе. Актуализациите на данните могат да се споделят между посочените дъщерни дружества.

Освен това, бих желал да получавам персонализирани оферти за продукти и услуги на BMW Group, които са били идентифицирани от Ауто Бавария ООД и БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България, въз основа на моите лични предпочитания и поведения, както и според моята употреба на продукти и услуги.
Съгласен съм личните ми данни да бъдат използвани за създаване на индивидуален клиентски профил чрез статистическа процедура. Благодарение на този профил, ще получавам маркетингови съобщения със съдържание, което се отнася до мен, например, персонализирани оферти от БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България и определени дъщерни дружества, както и на определени партньори по договори и сервизи (моят посочен предпочитан търговски представител, партньори при моята покупка на автомобил, сервиз или посещения за консултации или моят регионален партньор). Също така съм съгласен моят клиентски профил бъде предоставян от БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България на определени дъщерни дружества и партньорите по моя договор и сервизите за целите, посочени по-горе, и че тези дружества могат да се свързват с мен със съдържанието, което се отнася до мен. Там, където са налични, следните данни, предоставени от мен или генерирани в резултат от моето ползване на продукти или услуги на БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България, определени дъщерни дружества и техните партньори по договори и сервизи, могат да бъдат инкорпорирани в разработването на профила: информация за контакт (като напр. име, адрес, e-mail адрес); допълнителна информация/предпочитания (като напр. предпочитан търговски представител, хобита); данни за идентификация (като напр. клиентски номер, номер на договор); клиентска история (като напр. получаване на оферти, данни за покупка на превозно средство, информация за търговски представител); данни за превозното средство (като напр. данни за ползването на BMW Connected app: километраж, обем на резервоара); данни от апликации / уебсайт-/-социални медии.

Искания за промяна относно декларацията за съгласие и за упражняване на право на оттегляне
Във всеки един момент мога да оттегля декларациите за съгласие с действие за в бъдеще. След пълно оттегляне на съгласието, моят клиентски профил повече няма да бъде обработван и повече няма да получавам маркетинг съобщения. Чрез посочените по-долу начини за контакт, имам възможност също да изисквам информация относно моите данни, съхранявани при Ауто Бавария ООД и/или БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България, както и корекция, заличаване или блокиране на моите лични данни. Допълнителна информация относно обработването на моите лични данни и моите права могат да бъдат открити в политиката за поверителност, посочена тук.